26 Ocak 2008 Cumartesi

Propolis damlası yapılışı (2)


Toz halindeki propolisden sonra %70 saf Alkolü kavanoza 250 ml boşalttım.


Kavanozun kapağını kapatdıktan sonra çalkalıyoruz işlem tamam,daha sonra
kavanozun yanından gectiğinizde her gün hep çalkalıyorsunuz ( kavanozu).
Aradan birkac hafta gectikten sonra kavanozun dibine kabası çöküyor
üstünde de siyahımsı bir sıvı meydana geliyor bu siyahımsı sıvıyı şırınga ile
çekiyoruz ve küçük kahverengi şişeciklere 30 ml şırınga ile boşaltıyoruz.
Şişeciklerin üstüne de kücük bir etiket ile icindekinin propolis olduğunu yazıyoruz.
Bazı kişiler propolis damlasına karşı Alerji olabilir,kullanmadan önce bunu öğrenirseniz
iyi olur.

2 yorum:

TUNCAY HADİSE dedi ki...

SAYIN MEHMET YÜKSEL,
SENİ GIPTA EDEREK VE GURUR DUYARAK İZLİYORUM.YENİ İCATLARINI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.BAŞKA FORUMLARDA DA KULAKLARINI ÇINLATTIM HABERİN OLSUN.
KAYSERİDEN SELAMLAR
TUNCAY HADİSE
YENİ BLOGUMUN İSMİ:GÖLBEZLİ ARICILIK

Mehmet Yüksel dedi ki...

Merhaba tuncay kardeş,
Öncelikle siten hayırlı olsun,Arılığından güzel haberler bekliyoruz.
Sitemi beğendiğine sevindim,bu sene
herkeze hayırlı olur inşallah.

Selamlar.