26 Ocak 2008 Cumartesi

Ağaç budama


 Bahceminde biraz bakıma ihtiyacı var,havalar da biraz güneşli olunca ailecek
 attık kendimizi bahceye ve kesim işine başladım.
 Ağaclar güzel budanırsa hem meyvesi güzel hem de sağlıklı oluyorlar,bahcemde
 ilac kullanmıyorum çünkü arılarım icin iyi olmadığı gibi bizim icin de iyi değil yani
 bahcemde herşey Organik büyütmeye gayret ediyoruz.


Ağac budarken merdiveni iyi dayamayı unutmayın,görünmedik
kazalar olabilir.


Biraz dinlenelim değilmi.


Ağac budarken yukardan aşşağıya doğru bıdıyorum Meyve ağacının meyve
dalları gövdeye 45 derece  durursa daha cok meyve veriyor.


2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sevgili Mehmet bey budama için daha erken değilmi,havalar soğukken pek tavsiye etmiyor uzmanlar,yeni arkadaşlarada budamanın amacının ağaç dallarının eşit şekilde güneşi görmesi için yapıldığınıda söyleyelim,size kolay gelsin ürününüz ve balınız bol olur inşallah

Mehmet Yüksel dedi ki...

İlhami bey Merhaba,
Baktım Almanlar ağaclarını kesiyorlar gittim yanlarına sordum
şimdi ağac kesmek erken değilmi diye onlar da bana genc ağac kesilmez yaşlı ağacı kesebilirsin dediler,onlar öyle deyince bende kesmeye başladım yaşlı ağacları.

Selamlar.