10 Ocak 2008 Perşembe

Arıcılıkla ilgili bol Bilgi edinelim.


 Sayın Arı dostları,arıcılıkta ögrenmenin yaşı ve sınırı yoktur.
Değişik metotlar ve teknikler vardır ama temel arcılık bilgileri hic değişmez,
bol bol kitap okuyalım.
Resimlerini sizlerle paylaşdığım bu Kitap Bal Arısının doğal yaşantısını ve davranışlarını
yazıyor.Arılar renkleri nasıl görüyor gibi bilgiler yazıyor.


Bazı Arıcılık kitapları vardır ki içinde o kadar çok şey yazar,önemli olan 
bilgiyi bulamazsınız.


 Arıcılıkla ilgili kitapların anlaşılır şekilde olmasına önem verilmeli,ve bol resimli
olması avantajlı olur diye düşünüyorum.




 Arıcılığa yeni başlayan Arkadaşlar için büyük bir kolaylık.



Arıcılığa yeni başlayan tüm Arı dostu arkadaşlarıma Arıcılık hayatlarında
başarılar dilerim.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Mehmet abi sana katılıyorum bizde bu kadar bol resimli kitap varmı bilmem ama iki kitapaldım ilk başda alayımmı almayayımmı derken sonunda aldım iyikide almışım okudukca okuyasım geliyor.Bir şey öğrendinmi dersen evet öğrendim biri hem arı hem tavukçulukla ilgiliydi meğer ne kadar bilmediğim şey varmış dedim.ama biz pek okumayı sevmeyen milletiz ülkemizde kitap okuma oranı %5 miş.

Mehmet Yüksel dedi ki...

Emrah Kardeş merhaba,
Kitap okumak çok güzel birşey,ben kendim ilgi duyduğum hobimle ilgili ne kadar okursam o kadar bilgim zenginleşir diye boş zamanlarımda durmadan kitap okurum.
Sanki heyecanlı bir Roman gibi hep okurum.
Ordan burdan yarım ve yanlış bilgi alacagıma direk kaynagından bilgi alırım daha iyi,degilmi.

Selamlar.

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

sayın mehmet yüksel
çok iyi konuya değindiniz
her nedense
benim gördüğüm kadar ile
arıcılarımız arıcılkla ilgili kitap okumayı sevmiyorlar
haksızda değiller
bilgilerin çoğu yanlış
önemli konulara ise hiç girmiyorlar
ama genede ben çoğu bilgileri kitaptan öğrendim
başarılar