8 Eylül 2007 Cumartesi

Varroa ile mücadeleye %85 Formik Asit.






Varroa ile mücadelemi %85 Formik Asit uyguluyorum.
Asiti 2 sefer uyguluyorum birinci sefer 180 ml resimde görülen plastiğin içine
döküyorum bu miktar kovanlarımın büyük olduğu icin,Formik Asit kutusunu çıtayla
birlikte son cıta olarak icine asıyorum be buharlanıyor,Arılar Asit ile hiç temas
etmiyor.Kalın karton parçası buharlanmayı hızlandırıyor.

Buharlanma bittikten sonra ikinci miktarı 120 ml Formik asiti veriyorum,
işlem bitiyor.

Plastik şişenin icindeki % 85 Formik Asit.

3 yorum:

HB dedi ki...

O plastik formik asit buharlaştırıcılarının fiyatı ne kadar yaklaşık olarak....

Mehmet Yüksel dedi ki...

Bunlarin fiyati 4,20euro
burdan bakabilirsiniz
http://www.holtermann-shop.de/index.php/cPath/9_97/category/bienenpflege.html

Ali Türk dedi ki...

Mehmet malzemeler güzelde,ben başka bir şey gördüm çıtada.çıtadaki propolisin rengi kırmızı gibi.Kovana bak bakalım propolis renleri nasıl.Ve kırmızı Propolis karniyoldamı Bukfastta mı?.